Paukkupakkasten lailla purevaa rekryviestintää ja rohkeutta olla aidosti oma itsensä  
 
Source toteutti Lapin Ammattikorkeakoululle kokonaisvaltaisen työnantajamielikuvan uudistuksen. Tuotimme kokonaisuuden strategisista erottautumistekijöistä taktiseen jalkautukseen ja toimme halutut erottautumistekijät osaksi ydinviestitoimintaa ja rekryviestintää. Lapin murre ja Lapin rohkea hulluus nostettiin esiin erottautumistekijöinä ja tuloksena oli vaikuttava videokampanja.

Saumatonta yhteistyötä ja vaikuttavaa videoviestintää 
  
Konseptin avulla Lapin Ammattikorkeakoulusta nostettiin esille aito, monipuolinen sekä monia mahdollisuuksia avaava työpaikka, joka on rohkeasti oma itsensä. 
 
“Olimme pohtineet työnantajaprofiiliamme ja siihen kuuluvia tekijöitä jo jonkin aikaa, ja Source sai käsittämättömän nopeasti kiinni villeistä ja osin pöljistäkin ajatuksistamme. Yksikään ideoistamme ei kokenut vesittymisen kohtaloa, vaan ne jalostuivat puhutteleviksi viesteiksi ja kokonaisvaltaiseksi työnantajalupaukseksi”, kertoo Heli Lohi, Lapin ammattikorkeakoulun viestintäkoordinaattori. 
 
Kokonaisvaltainen konsepti oli asiakkaan mielestä toimiva ja rekryviestintä purevaa. 
 
“Videoprojekti tammikuun paukkupakkasissa oli ikimuistoisen hauska! Sourcen porukka sai pidettyä tunnelmaa yllä, mikä mielestäni näkyy silkkana ilona myös lopputuloksessa”, Lohi kuvailee. 
 
Video sai somekanavissa lyhyessä ajassa 2500 näyttökertaa. 
 

Katso video:

“Meillä välitetään oikeasti siitä, kuinka työkaverilla menee. Toisaalta kaikilla on tilaa olla ja hengittää tavallaan. Se, että saa olla vähän hullu – että kannattaakin olla – tekee meistä ainutlaatuisia ja aika mainioita. Olemme pohjoista tekoa. Olemme vapaita, kestäviä ja määrätietoisia. Teemme ja innostumme ja teemme lisää. Ja kyllä, olemme rohki ylpeitä työpaikastamme!”